განვიხილეთ და გავიმეორეთ გავლილი ტრენინგების შინაარსი. გავიარეთ მოდული 2. ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით გამოვიყენეთ სტანდარტი რამდენად შეესაბამება მაღალ სააზროვნო უნარებს.ამის მიხედვით დავწერეთ მიზნები ყოველი სტანდარტის ინდიკატორისათვის. მოვიფიქრეთ ზოგადი კითხვა ჩვენი პროექტისათვის. დრაივზე ავტვირთეთ ჩვენი საქაღალდე.მივიღეთ საშინაო დავალება.
ზოგადი კითხვა კი მოვიფიქრეთ ტრენინგზე მაგრამ გამიჭირდა შინაარსობრივი კითხვების მოფიქრება, თუ შეგიძლია რეკომენდაცია გამიწიე. მადკლობ წინასაწრ
ReplyDeleteქალბატონო მაყვალა დავინახე,რომ თქვენც როგორც მე ,დაგაინტერესათ ამ მასალამ.ბლუმის განახლებულმა ტაქსონომიამ გამიადვილა დამენახა მიზანი საგნობრივ სტანდარტთან მიმართებაში.და დაწვრილებით გავწერე მიზნები თითოეული ინდიკატორისთვის.
ReplyDeleteმაყვალა საინტერესოდ გაქვთ რეფლექსია დაწერილი, დავინახე რომ საგნობრივი სტანდარტი იყო მაღალ სააზროვნო უნარებზე გათვლილი, მე დავამატე ისიც რომ ამასთან ერთად უნდა შეიძლებოდეს მისი შეფასებაც.
ReplyDeleteThis comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDelete